Jesteśmy Najlepsi!

Zmysłowy luksus

Firma „Axami” jest producentem luksusowej bielizny damskiej.

Kolekcje firmy urzekają haftem oraz bogatą kolorystyką i wzornictwem. Pozwalają one rozkoszować się bielą, czernią, czerwienią, ecri, pastelowym różem, błękitem …

Kolekcje urozmaicone są falbankami, lekką gipiurą i wyjątkowymi ozdobami. Są to uwodzicielskie propozycje, których zaletą jest wdzięk i elegancja.

Wychodząc na wprost oczekiwaniom Pań o bogatej wyobraźni tworzymy kolekcje śmiałe, seksowne a zarazem subtelne, o wysokiej estetyce.

Realizując pragnienia kobiet oferujemy bieliznę wyjątkową i niepowtarzalną.

Z myślą o naszych klientkach śledzimy najnowsze światowe trendy w modzie, uczestniczymy w targach (Paryż, Lyon). To właśnie zadowolenie Pań daje nam zapał do pracy i satysfakcję, jak również twórcze natchnienie.

Naszym atutem jest długoletnie doświadczenie na rynku – istniejemy na nim już niemal od 20 lat. To pozwala nam na kreatywne dostosowywanie się do potrzeb i wymogów naszych klientek.

Zapraszamy do obejrzenia naszych kolekcji.

Co nas wyróżnia?

Axami to luksusowa marka bieliźniarska kreująca nowy porządek w trendach i wzornictwie. Stawia na pierwszym planie komfort i świeże spojrzenie na klasyczną elegancję.

Kolekcje Axami są skierowane do kobiet, które cenią wysoką jakość tkanin oraz subtelne i niepowtarzalne wzory. Nasza bielizna jest stworzona dla kobiet odważnych i zdecydowanych, kobiet które nie godzą się na kompromisy i ambitnie dążą do celu. Intensywnie żyją i działają. Śledzą nowe trendy, a swój styl kreują od podstaw, kierując się spontanicznością i wygodą. Mają też dusze romantyczek – wrażliwe i delikatne. Wierzą, że wszystkie te pozorne sprzeczności są do pogodzenia – także w przypadku bielizny, którą wybierają.

Markę Axami określają wyrafinowane wzory, urocze zdobienia, uwodzicielskie koronki i klasyczne fasony. Sprowadzane głównie z Włoch, Hiszpanii, Francji oraz Szwajcarii ekskluzywne tkaniny sprawiają, że projektanci Axami tworzą jedyne w swoim rodzaju kolekcje. Dbałość o każdy szczegół i misterne wykończenia sprawiają, że marka stała się jedną z bardziej cenionych na rynkach światowych.

Nasze produkty są szyte z najdelikatniejszych tiulów, wyjątkowych koronek, subtelnej satyny. Przyjazna kobiecomu ciału mikrofibra i bawełna dają naszej bieliźnie niezwykłą miękkość i pozwalają na doskonałe dopasowanie i najwyższy komfort noszenia.

Nagrody i wyróżnienia

Axami to wzorowa firma – 12/2017
Firma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym znalazła się w gronie 12 najlepszych regionalnych przedsiębiorstw. Gala wręczenia nagród odbyła się 21 grudnia w białostockim Pałacu Branickich.
Konkurs, któremu patronuje Marszałek Województwa Jerzy Leszczyński oraz Przewodniczący Konwentu Powiatów Woj. Podlaskiego Jan Zalewski – Starosta Siemiatycki  – ma na celu wyłonienie i nagrodzenie 12-u najlepszych przedsiębiorstw w różnych dziedzinach gospodarki.
Firma Axami została nominowana w kategorii Lider Rynku Odzieżowego. W opinii kapituły AXAMI to przedsiębiorstwo o dużym potencjale, na stałe wpisane w gospodarczy krajobraz województwa podlaskiego.
Unikalna bielizna produkowana w Axami cieszy się ogromnym powodzeniem u klientek zarówno w kraju jak i za granicą. Bielizna tej marki to gwarancja wyjątkowego wzornictwa i designu oraz najwyższej jakości.
Kapituła w uzasadnieniu podkreślała: „Nie bez znaczenia są także zrealizowane ostatnio inwestycje – w kadry i nowoczesny park maszynowy, pozwalające na poszerzenie oferty, co przekłada się na zdobywanie nowych rynków zbytu. (…)  Axami tworzy unikatowe, misterne wzory, trafiające w gust różnych kobiet, stawiając jednocześnie na ich komfort i wygodę użytkowania bielizny (…)”.
Podczas uroczystej gali nagrodę odebrała Edyta Skutnicka, prezes Axami, a zarazem projektantka.
– Jest nam niezmiernie miło znaleźć się w tak zacnym gronie najlepszych, podlaskich przedsiębiorstw. Bardzo się cieszę, że dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu całego zespołu udało nam się zajść tak daleko. Dziękuję za to wyróżnienie i zapewniam, że nie spoczniemy na laurach – powiedziała Edyta Skutnicka.
14 grudnia w podwojach warszawskiego hotelu Mercure Grand miało miejsce niezwykłe wydarzenie- finałowa gala 3. edycji konkursu „Imperium Urody”. Plebiscyt, powołany do życia przez znany i lubiany magazyn dla pań- „Imperium Kobiet”- ma na celu wyłonienie osób, firm czy instytucji, szczególnie zasłużonych dla promowania zdrowia i piękna.
Statuetki w poszczególnych kategoriach plebiscytu „Imperium Urody” przyznawane były przez profesjonalne i bardzo wymagające jury. W jego skład wchodziły same gwiazdy: psycholog Małgorzata Ohme, znane z nienagannego wyglądu aktorki: Dorota Czaja, Paulina Holtz i Aleksandra Mikołajczyk, oraz dziennikarka Paulina Drażba i prezenterka „Pytania na śniadanie”, Miss Polonia 2011- Marcelina Zawadzka.
Jak wieść niesie, narady jurorek przebiegały w niezwykle burzliwej atmosferze… Jednak w przypadku jednej kategorii- PRODUCENT BIELIZNY 2015, wszystkie panie wyjątkowo zgodnie postanowiły przyznać to zaszczytne miano białostockiej firmie Axami!
Marka Axami zasłynęła przede wszystkim dzięki temu, że zawsze stara się wyprzedzać światowe trendy i proponować swoim klientkom innowacyjne, zupełnie wyjątkowe rozwiązania.

Axami uhonorowane certyfikatem Jakość Roku 2013

W ramach Ogólnopolskiego Programu Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach firmie Axami przyznano tytuł Jakość Roku 2013. Konkurs ten skierowany jest do przedsiębiorców i firm, które ze szczególną uwagą podchodzą do kwestii jakości i wysokich standardów pracy. Ciągłe dążenie do doskonałości jest niewątpliwie domeną naszej firmy – o czym najlepiej świadczy fakt, że otrzymujemy ten cerifikat od 2008 roku. Cieszymy się, że nasz wysiłek  i dbałość o jak najwyższą jakość naszych produktów zostają docenione. Takie wyróżnienia utwierdzają nas, w przekonaniu, że zmierzamy w dobrym kierunku, i że nowoczesność i oryginalność mogą iść w parze z wysoką jakością.

Z dumą informujemy, że firma Axami została laureatem prestiżowego konkursu –  i otrzymała Medal Polskiej Przedsiębiorczości 2013. Medal Polskiej Przedsiębiorczości to projekt obejmujący swoim zasięgiem caly kraj. Jego założeniem jest wyłonienie najlepszych w Polsce firm, zarówno wśród największych, jak i małych, rodzinnych przedsiębiorców. Medal przyznawany jest w kategoriach Firma Roku oraz Produkt Roku.

Nagroda ta jest uwieńczeniem naszych osiągnięć i podsumowaniem wysiłku i pracy włożonej w efektywne zarządzenie w 2013 roku. Tytuł stanowi podsumowanie naszych dotychczasowych wyróżnień, pozycji w regionie oraz na arenie ogólnopolskiej.

W ramach Ogólnopolskiego Programu Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach firmie Axami przyznano tytuł Jakość Roku 2008. Konkurs ten skierowany jest do przedsiębiorców i firm, które ze szczególną uwagą podchodzą do kwestii jakości i wysokich standardów pracy. Ciągłe dążenie do doskonałości jest niewątpliwie domeną naszej firmy. Cieszymy się, że nasz wysiłek  i dbałość o jak najwyższą jakość naszych produktów zostały docenione. Takie wyróżnienia utwierdzają nas, w przekonaniu, że zmierzamy w dobrym kierunku, i że nowoczesność i oryginalność mogą iść w parze z wysoką jakością.

W tym roku tytuł został nam przydzielony w kategorii produkt za pełną linię produktową ekskluzywnej bielizny damskiej z niepowtarzalnej kolekcji Temptation. Jest to niewątpliwie prestiżowe wyróżnienie dla naszej firmy i wierzymy, że jest ono jedynie dowodem naszego zaangażowania i pasji, którą jest bielizna.

2009 – Laur Klienta – Odkrycie Roku – Axami rozwija swoje skrzydła w rodzimym kraju. W tym roku marka bierze udział w największym i najbardziej prestiżowym konsumenckim programie w Polsce.

Ideą plebiscytu jest nagrodzenie firm i ich produktów przez klientów, którzy w wyniku głosowania wyróżniają swoje ulubione marki.

W tegorocznej edycji Axami zostało nominowane w kategorii Laur klienta- „Odkrycie Roku”. Marka znalazła się w ścisłej czołówce firm, które walczą o ten zaszczytny tytuł.

 

2010 – Laur Klienta – Odkrycie Roku

Kolekcja firmy Axami na sezon jesień/zima 2008 – Temptation otrzymała Certyfikat w konkursie Polish Product 2008 w kategorii „polski produkt”.
Kolekcja Temptation powstała z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymogów współczesnych, eleganckich i odważnych kobiet, poszukujących produktów, które podkreślą kobiece piękno oraz będą nadążały za światowymi trendami w modzie. Taka właśnie jest bielizna AXAMI z kolekcji Temptation na okres jesień / zima 2008.
Kolekcja AXAMI Temptation została doceniona w konkursie Polish Product, ponieważ wyróżnia się na krajowym rynku rzadko spotykanymi barwami bielizny, bogatymi zdobieniami, wyjątkową elegancją produktu oraz jego oryginalnym krojem i najwyższą jakością materiałów używanych do produkcji bielizny.

2009 – Polish Product

2010 – Polish Product – Certyfikat Złoty Polish Product oraz Certyfikat Perłowy Polish Product to nagrody, które w tym roku otrzymała marka Axami. Wysoka jakość produktów, polska produkcja, innowacyjność i niezawodność to cechy, które pozwoliły Axami sięgnąć po tak prestiżowe wyróżnienia.

Pierwsze wyróżnienie to Certyfikat Złoty Polish Product w kategorii „Produkt Roku 2010”. Kapituła programu Polish Product nagrodziła kolekcję „Temptation” – wysoką jakość jej wykonania oraz polskie pochodzenie – bielizna Axami jest bowiem produkowana w Polsce, w Białymstoku.

Drugie wyróżnienie to Certyfikat Perłowy Polish Product w kategorii „Firma Roku 2010” wydany w oparciu o rekomendacje kontrahentów Axami i osiągnięcia gospodarcze firmy oraz jej polski kapitał. Certyfikat jest gwarancją, że Axami to rzetelny i wiarygodny partner w biznesie.

Program Polish Product jest organizowany w celu wyróżnienia najlepszych polskich firm. Zdobyty Certyfikat Polish Product stanowi potwierdzenie polskości firmy i jej produktów oraz ułatwia im zaistnienie na rynku zjednoczonej Europy.

2009 – Euro Certyfikat – prestiżowe europejskie wyróżnienie dla podmiotów gospodarczych, których dewizą jest solidność i uczciwość biznesowa.

Statuetka EuroCertyfikatu stanowi gwarancję, że Axami jest rzetelnym i wiarygodnym partnerem biznesowym należącym do czołówki europejskich podmiotów gospodarczych. Jak czytamy w opisie nagrody: „jest przyznawana podmiotom gospodarczym szczególnie wyróżniającym się na tle konkurencji sprawną organizacją i zarządzaniem, doskonałą polityką rozwoju i spełnianiem surowych norm jakościowych”. Jako finalista konkursu Axami uczestniczyć będzie w Europejskim Programie Promocji Jakości, który stwarza doskonałą okazję do promocji firmy i zdynamizowania jej rozwoju.

Statuetki uroczyście wręczono na Zamku Królewskim w Warszawie 26 listopada 2009 roku. Była to czwarta edycja Europejskiego Programu Promocji Jakości „EuroCertyfikat”.

Axami organizator bezpiecznej pracy – 2010

AXAMI zdobyło I-e miejsca w konkursie „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej” organizowanego przez Państwową Inspekcję Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku. Laureatów konkursu (zdobywców I-szych miejsc w każdej kategorii) na szczeblu wojewódzkim okręgowy inspektor pracy nominował do udziału w konkursie na szczeblu centralnym.

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu, nad którą honorowy patronat sprawował marszałek Sejmu RP Bronisław Komorowski, tradycyjnie już otrzymali statuetki „Mecum Tutissimus Ibis” i dołączyli do „Złotej Listy Pracodawców”. rekomendowanych przez inspekcję pracy jako wzorzec godny naśladowania. Liderzy bezpiecznej pracy, którzy zakwalifikowali się do centralnego etapu konkursu, odebrali w czasie gali listy gratulacyjne. Wśród nich znalazło się też AXAMI!

Axami laureatem EuroCertyfikatu 2011!

Już po raz szósty zostały wręczone złote statuetki i dyplomy Międzynarodowego Konkursu EuroCertyfikat. Wielka Gala odbyła się na Zamku Królewskim w Warszawie – miejscu odpowiadającym randze tego wydarzenia. EuroCertyfikat to prestiżowe, europejskie wyróżnienie przyznawane wyselekcjonowanej grupie podmiotów. Kapituła Konkursowa nagradza najlepsze przedsiębiorstwa, samorządy i jednostki medyczne. Na tle konkurencji wyróżniają się one sprawną organizacją i zarządzaniem, doskonałą polityką rozwoju, najwyższą jakością oferowanych produktów oraz usług. Laureaci EuroCertyfikatów biorą udział w Europejskim Programie Promocji Jakości.

Fundusze Europejskie

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO

DOTACJE NA INNOWACJE – INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
AXAMI s.c. Anna Gołebiowska, Edyta Skutnicka realizuje projekt pn.
„Wdrożenie systemu B2B usprawniającego relacje z klientami firmy AXAMI”
W ramach Programu Operacyjnego Informacyjna Gospodarka 2007-2013,
Działanie 8.2 Wspieranie wrażania elektronicznego biznesu typu B2B
Wartość projektu: 471 100,00 PLN
Okres realizacji: od 01/01/2014 do 31/12/2015

Koszty związane z wdrażaniem systemu informatycznego B2B są współfinansowane ze srodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zapraszamy do przedstawienia oferty handlowej na planowy zakup promocji projektu w ramach realizacji projektu pt.: „Wdrożenie systemu B2B usprawniającego relację z klientami fimry AXAMI”.

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest oferta na dostawę usług promocyjnych i reklamowych w zakresie wykonania katalogu reklamowego w nakładzie 3000 szt.

AXAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Pana Tadeusza nr 1/1 Zaścianki, 15-521 Białystok. Uzyskała wsparcie z Funduszy Europejskich na projekt nr POIR.03.03.03-20-0006/17 pn. „ Wzrost konkurencyjności oraz promocja innowacyjnych rozwiązań i wyborów firmy, w zakresie produkcji bielizny AXAMI, poprzez udział w programie promocji branży Moda Polska” objęty umową o dofinansowanie nr POIR.03.03.03-20-0006/17-00 z dnia3 październik 2017r. w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.

Celem projektu jest poprawa pozycji firmy, wzrost konkurencyjności i sprzedaży eksportowej oraz promocja innowacyjnych rozwiązań i wyrobów bieliźniarskich oraz marki firmy AXAMI na rynku międzynarodowym, poprzez udział w targach i misjach gospodarczych branży Moda Polska, przekładające się na wzrost przychodów i przypływ nowych kontrahentów.

Planowanymi efektami realizacji projektu są:

Promowanie i prezentacja produktów marki AXAMI na wybranych rynkach docelowych.
Nawiązanie bądź odświeżenie kontaktów z partnerami rynkowymi obecnymi i potencjalnymi klientami, pośrednikami, dostawcami
Zawieranie nowych umów handlowych
Wzrost sprzedaży eksportowej o 15% względem roku 2016.
Poznawanie nowych trendów na rynku branżowym oraz analiza konkurencji.

Wartość projektu: 1 030 541,36 zł
Dofinansowanie: 628 378,87 zł

Polityka RODO

Dla kandydatów do pracy:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AXAMI sp. z o.o. sp. k. z siedzibą ul. Pana Tadeusza 1/1, 15-521 Zaścianki, Białystok;
2) podane dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji:
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 7 dni od zakończenia rekrutacji;
4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy danych wymaganych Kodeksem Pracy, a w pozostałym zakresie posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
6) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
7) Pani/Pana dane nie będą profilowane.

Informacja dot. ochrony danych osobowych na serwisach internetowych Axami:

  1. 1) AXAMI sp. z o.o. sp. k. z siedzibą przy ul. Pana Tadeusza 1/1, 15-521 Zaścianki, Białystok; przetwarza dane osobowe zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej: RODO) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
    2) Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
    a) w celu zawierania umów sprzedaży wysyłkowej, ich obsługi i realizacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu zawarcia i realizacji umowy, przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym została zawarta umowa sprzedaży. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówień.  Odbiorcą Pani/Pana danych będzie dostawca hostingu oraz firmy wysyłkowe, za pośrednictwem których nastąpi dostawa zamówionego towaru, operator płatności online – w przypadku płatności realizowanej za pośrednictwem operatora;
    b) w celu założenia i prowadzenia konta klienta – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia konta klienta, do czasu rezygnacji z prowadzenia konta. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości założenia konta klienta i składania za jego pośrednictwem zamówień.  Odbiorcą Pani/Pana danych będzie dostawca hostingu;
    c) w celu promocji produktów własnych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – do wniesienia sprzeciwu na otrzymywanie informacji handlowych lub do ustania celu biznesowego. Podanie danych osobowych w celu otrzymywania informacji handlowych jest dobrowolne. Potencjalnymi odbiorcami danych są dostawca hostingu, firma świadcząca na rzecz administratora danych osobowych usługi marketingu, dostawca oprogramowania wykorzystywanego w celu wysyłania informacji handlowych.
    d) w celu prowadzenia korespondencji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r – zgody osoby, której dane dotyczą, lub –  art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – jako cel własny administratora. Podanie danych osobowych w celu prowadzenia korespondencji jest dobrowolne. Potencjalnymi odbiorcami danych są dostawca hostingu.
    3) Podczas korzystania z naszych stron dane dotyczące klientów zbierane są również automatycznie. Dane te mogą być zbierane w logach systemowych, przez pliki Cookies.
    4) Informujemy, że od momentu połączenia się użytkownika ze stroną internetową w logach systemowych pojawia się informacja o numerze (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego użytkownika, z którego Klient łączy się ze stroną. Informujemy, że zgodnie z prawem przetwarzane są również dane dotyczące numeru (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego użytkownika oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności użytkownika. Opisane dane przetwarzane są w celach technicznych w celu dostosowania stron internetowych (głównie sklepu internetowego) do potrzeb użytkowników oraz do zbierania ogólnych informacji statystycznych dotyczących funkcjonowania stron internetowych.
    5) Nasze strony internetowe wykorzystują pliki typu Cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z sklepu internetowego przez użytkownika. Pliki typu Cookies to dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których użytkownik, korzysta z Serwisu, które umożliwiają:
    a) utrzymanie sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie sklepu internetowego ponownie wpisywać Loginu i Hasła,
    b) dostosowanie i optymalizację Serwisu do potrzeb Klientów,
    c) tworzenie statystyk oglądalności podstron sklepu internetowego ,
    d) personalizację przekazów marketingowych,
    e) zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania sklepu internetowego.
    6) Użytkownik, może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do urządzenia użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) użytkownika.
    7) Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
    8) Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszych stronach..
    9) Odbiorcą danych przetwarzanych poprzez pliki cookies jest Google Inc z siedzibą w USA
    10) Osoby, których dane dotyczą, posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, natomiast w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu realizacji powyższych praw należy wysłać wiadomość na adres axami@axami.pl
    11) Osoby, których dane dotyczą posiadają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    12) Państwa aktywność na stronie może być wykorzystana w celu przekazania Państwu sprofilowanej reklamy.
  2.  W celu prowadzenia korespondencji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r – zgody osoby, której dane dotyczą, lub –  art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – jako cel własny administratora. Podanie danych osobowych w celu prowadzenia korespondencji jest dobrowolne. Potencjalnymi odbiorcami danych są dostawca hostingu.