
Jesteśmy Najlepsi!
Firma „Axami” jest producentem luksusowej bielizny damskiej.
Kolekcje firmy urzekają haftem oraz bogatą kolorystyką i wzornictwem. Pozwalają one rozkoszować się bielą, czernią, czerwienią, ecri, pastelowym różem, błękitem …
Kolekcje urozmaicone są falbankami, lekką gipiurą i wyjątkowymi ozdobami. Są to uwodzicielskie propozycje, których zaletą jest wdzięk i elegancja.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom Pań o bogatej wyobraźni tworzymy kolekcje śmiałe, seksowne a zarazem subtelne, o wysokiej estetyce.
Realizując pragnienia kobiet oferujemy bieliznę wyjątkową i niepowtarzalną.
Z myślą o naszych klientkach śledzimy najnowsze światowe trendy w modzie, uczestniczymy w targach (Paryż, Lyon). To właśnie zadowolenie Pań daje nam zapał do pracy i satysfakcję, jak również twórcze natchnienie.
Naszym atutem jest długoletnie doświadczenie na rynku – istniejemy na nim już niemal od 20 lat. To pozwala nam na kreatywne dostosowywanie się do potrzeb i wymogów naszych klientek.
Zapraszamy do obejrzenia naszych kolekcji.
Co nas wyróżnia?
Axami to luksusowa marka bieliźniarska kreująca nowy porządek w trendach i wzornictwie. Stawia na pierwszym planie komfort i świeże spojrzenie na klasyczną elegancję.
Kolekcje Axami są skierowane do kobiet, które cenią wysoką jakość tkanin oraz subtelne i niepowtarzalne wzory. Nasza bielizna jest stworzona dla kobiet odważnych i zdecydowanych, kobiet które nie godzą się na kompromisy i ambitnie dążą do celu. Intensywnie żyją i działają. Śledzą nowe trendy, a swój styl kreują od podstaw, kierując się spontanicznością i wygodą. Mają też dusze romantyczek – wrażliwe i delikatne. Wierzą, że wszystkie te pozorne sprzeczności są do pogodzenia – także w przypadku bielizny, którą wybierają.
Markę Axami określają wyrafinowane wzory, urocze zdobienia, uwodzicielskie koronki i klasyczne fasony. Sprowadzane głównie z Włoch, Hiszpanii, Francji oraz Szwajcarii ekskluzywne tkaniny sprawiają, że projektanci Axami tworzą jedyne w swoim rodzaju kolekcje. Dbałość o każdy szczegół i misterne wykończenia sprawiają, że marka stała się jedną z bardziej cenionych na rynkach światowych.
Nasze produkty są szyte z najdelikatniejszych tiulów, wyjątkowych koronek, subtelnej satyny. Przyjazna kobiecomu ciału mikrofibra i bawełna dają naszej bieliźnie niezwykłą miękkość i pozwalają na doskonałe dopasowanie i najwyższy komfort noszenia.

Nagrody i wyróżnienia




Axami uhonorowane certyfikatem Jakość Roku 2013
W ramach Ogólnopolskiego Programu Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach firmie Axami przyznano tytuł Jakość Roku 2013. Konkurs ten skierowany jest do przedsiębiorców i firm, które ze szczególną uwagą podchodzą do kwestii jakości i wysokich standardów pracy. Ciągłe dążenie do doskonałości jest niewątpliwie domeną naszej firmy – o czym najlepiej świadczy fakt, że otrzymujemy ten cerifikat od 2008 roku. Cieszymy się, że nasz wysiłek i dbałość o jak najwyższą jakość naszych produktów zostają docenione. Takie wyróżnienia utwierdzają nas, w przekonaniu, że zmierzamy w dobrym kierunku, i że nowoczesność i oryginalność mogą iść w parze z wysoką jakością.

Z dumą informujemy, że firma Axami została laureatem prestiżowego konkursu – i otrzymała Medal Polskiej Przedsiębiorczości 2013. Medal Polskiej Przedsiębiorczości to projekt obejmujący swoim zasięgiem caly kraj. Jego założeniem jest wyłonienie najlepszych w Polsce firm, zarówno wśród największych, jak i małych, rodzinnych przedsiębiorców. Medal przyznawany jest w kategoriach Firma Roku oraz Produkt Roku.
Nagroda ta jest uwieńczeniem naszych osiągnięć i podsumowaniem wysiłku i pracy włożonej w efektywne zarządzenie w 2013 roku. Tytuł stanowi podsumowanie naszych dotychczasowych wyróżnień, pozycji w regionie oraz na arenie ogólnopolskiej.

W ramach Ogólnopolskiego Programu Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach firmie Axami przyznano tytuł Jakość Roku 2008. Konkurs ten skierowany jest do przedsiębiorców i firm, które ze szczególną uwagą podchodzą do kwestii jakości i wysokich standardów pracy. Ciągłe dążenie do doskonałości jest niewątpliwie domeną naszej firmy. Cieszymy się, że nasz wysiłek i dbałość o jak najwyższą jakość naszych produktów zostały docenione. Takie wyróżnienia utwierdzają nas, w przekonaniu, że zmierzamy w dobrym kierunku, i że nowoczesność i oryginalność mogą iść w parze z wysoką jakością.
W tym roku tytuł został nam przydzielony w kategorii produkt za pełną linię produktową ekskluzywnej bielizny damskiej z niepowtarzalnej kolekcji Temptation. Jest to niewątpliwie prestiżowe wyróżnienie dla naszej firmy i wierzymy, że jest ono jedynie dowodem naszego zaangażowania i pasji, którą jest bielizna.

2009 – Laur Klienta – Odkrycie Roku – Axami rozwija swoje skrzydła w rodzimym kraju. W tym roku marka bierze udział w największym i najbardziej prestiżowym konsumenckim programie w Polsce.
Ideą plebiscytu jest nagrodzenie firm i ich produktów przez klientów, którzy w wyniku głosowania wyróżniają swoje ulubione marki.
W tegorocznej edycji Axami zostało nominowane w kategorii Laur klienta- „Odkrycie Roku”. Marka znalazła się w ścisłej czołówce firm, które walczą o ten zaszczytny tytuł.
2010 – Laur Klienta – Odkrycie Roku
Kolekcja firmy Axami na sezon jesień/zima 2008 – Temptation otrzymała Certyfikat w konkursie Polish Product 2008 w kategorii „polski produkt”.
Kolekcja Temptation powstała z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymogów współczesnych, eleganckich i odważnych kobiet, poszukujących produktów, które podkreślą kobiece piękno oraz będą nadążały za światowymi trendami w modzie. Taka właśnie jest bielizna AXAMI z kolekcji Temptation na okres jesień / zima 2008.
Kolekcja AXAMI Temptation została doceniona w konkursie Polish Product, ponieważ wyróżnia się na krajowym rynku rzadko spotykanymi barwami bielizny, bogatymi zdobieniami, wyjątkową elegancją produktu oraz jego oryginalnym krojem i najwyższą jakością materiałów używanych do produkcji bielizny.

2009 – Polish Product
2010 – Polish Product – Certyfikat Złoty Polish Product oraz Certyfikat Perłowy Polish Product to nagrody, które w tym roku otrzymała marka Axami. Wysoka jakość produktów, polska produkcja, innowacyjność i niezawodność to cechy, które pozwoliły Axami sięgnąć po tak prestiżowe wyróżnienia.
Pierwsze wyróżnienie to Certyfikat Złoty Polish Product w kategorii „Produkt Roku 2010”. Kapituła programu Polish Product nagrodziła kolekcję „Temptation” – wysoką jakość jej wykonania oraz polskie pochodzenie – bielizna Axami jest bowiem produkowana w Polsce, w Białymstoku.
Drugie wyróżnienie to Certyfikat Perłowy Polish Product w kategorii „Firma Roku 2010” wydany w oparciu o rekomendacje kontrahentów Axami i osiągnięcia gospodarcze firmy oraz jej polski kapitał. Certyfikat jest gwarancją, że Axami to rzetelny i wiarygodny partner w biznesie.
Program Polish Product jest organizowany w celu wyróżnienia najlepszych polskich firm. Zdobyty Certyfikat Polish Product stanowi potwierdzenie polskości firmy i jej produktów oraz ułatwia im zaistnienie na rynku zjednoczonej Europy.


2009 – Euro Certyfikat – prestiżowe europejskie wyróżnienie dla podmiotów gospodarczych, których dewizą jest solidność i uczciwość biznesowa.
Statuetka EuroCertyfikatu stanowi gwarancję, że Axami jest rzetelnym i wiarygodnym partnerem biznesowym należącym do czołówki europejskich podmiotów gospodarczych. Jak czytamy w opisie nagrody: „jest przyznawana podmiotom gospodarczym szczególnie wyróżniającym się na tle konkurencji sprawną organizacją i zarządzaniem, doskonałą polityką rozwoju i spełnianiem surowych norm jakościowych”. Jako finalista konkursu Axami uczestniczyć będzie w Europejskim Programie Promocji Jakości, który stwarza doskonałą okazję do promocji firmy i zdynamizowania jej rozwoju.
Statuetki uroczyście wręczono na Zamku Królewskim w Warszawie 26 listopada 2009 roku. Była to czwarta edycja Europejskiego Programu Promocji Jakości „EuroCertyfikat”.
Axami organizator bezpiecznej pracy – 2010
AXAMI zdobyło I-e miejsca w konkursie „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej” organizowanego przez Państwową Inspekcję Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku. Laureatów konkursu (zdobywców I-szych miejsc w każdej kategorii) na szczeblu wojewódzkim okręgowy inspektor pracy nominował do udziału w konkursie na szczeblu centralnym.
Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu, nad którą honorowy patronat sprawował marszałek Sejmu RP Bronisław Komorowski, tradycyjnie już otrzymali statuetki „Mecum Tutissimus Ibis” i dołączyli do „Złotej Listy Pracodawców”. rekomendowanych przez inspekcję pracy jako wzorzec godny naśladowania. Liderzy bezpiecznej pracy, którzy zakwalifikowali się do centralnego etapu konkursu, odebrali w czasie gali listy gratulacyjne. Wśród nich znalazło się też AXAMI!
Axami laureatem EuroCertyfikatu 2011!
Już po raz szósty zostały wręczone złote statuetki i dyplomy Międzynarodowego Konkursu EuroCertyfikat. Wielka Gala odbyła się na Zamku Królewskim w Warszawie – miejscu odpowiadającym randze tego wydarzenia. EuroCertyfikat to prestiżowe, europejskie wyróżnienie przyznawane wyselekcjonowanej grupie podmiotów. Kapituła Konkursowa nagradza najlepsze przedsiębiorstwa, samorządy i jednostki medyczne. Na tle konkurencji wyróżniają się one sprawną organizacją i zarządzaniem, doskonałą polityką rozwoju, najwyższą jakością oferowanych produktów oraz usług. Laureaci EuroCertyfikatów biorą udział w Europejskim Programie Promocji Jakości.
Fundusze Europejskie

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO

DOTACJE NA INNOWACJE – INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
AXAMI s.c. Anna Gołebiowska, Edyta Skutnicka realizuje projekt pn.
„Wdrożenie systemu B2B usprawniającego relacje z klientami firmy AXAMI”
W ramach Programu Operacyjnego Informacyjna Gospodarka 2007-2013,
Działanie 8.2 Wspieranie wrażania elektronicznego biznesu typu B2B
Wartość projektu: 471 100,00 PLN
Okres realizacji: od 01/01/2014 do 31/12/2015
Koszty związane z wdrażaniem systemu informatycznego B2B są współfinansowane ze srodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zapraszamy do przedstawienia oferty handlowej na planowy zakup promocji projektu w ramach realizacji projektu pt.: „Wdrożenie systemu B2B usprawniającego relację z klientami fimry AXAMI”.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest oferta na dostawę usług promocyjnych i reklamowych w zakresie wykonania katalogu reklamowego w nakładzie 3000 szt.

AXAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Pana Tadeusza nr 1/1 Zaścianki, 15-521 Białystok. Uzyskała wsparcie z Funduszy Europejskich na projekt nr POIR.03.03.03-20-0006/17 pn. „ Wzrost konkurencyjności oraz promocja innowacyjnych rozwiązań i wyborów firmy, w zakresie produkcji bielizny AXAMI, poprzez udział w programie promocji branży Moda Polska” objęty umową o dofinansowanie nr POIR.03.03.03-20-0006/17-00 z dnia3 październik 2017r. w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Celem projektu jest poprawa pozycji firmy, wzrost konkurencyjności i sprzedaży eksportowej oraz promocja innowacyjnych rozwiązań i wyrobów bieliźniarskich oraz marki firmy AXAMI na rynku międzynarodowym, poprzez udział w targach i misjach gospodarczych branży Moda Polska, przekładające się na wzrost przychodów i przypływ nowych kontrahentów.
Planowanymi efektami realizacji projektu są:
Promowanie i prezentacja produktów marki AXAMI na wybranych rynkach docelowych.
Nawiązanie bądź odświeżenie kontaktów z partnerami rynkowymi obecnymi i potencjalnymi klientami, pośrednikami, dostawcami
Zawieranie nowych umów handlowych
Wzrost sprzedaży eksportowej o 15% względem roku 2016.
Poznawanie nowych trendów na rynku branżowym oraz analiza konkurencji.
Wartość projektu: 1 030 541,36 zł
Dofinansowanie: 628 378,87 zł
Polityka RODO
Informacja dot. ochrony danych osobowych na serwisach internetowych Axami:
- 1) AXAMI sp. z o.o. sp. k. z siedzibą przy ul. Pana Tadeusza 1/1, 15-521 Zaścianki, Białystok; przetwarza dane osobowe zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej: RODO) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.)2) Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:a) w celu zawierania umów sprzedaży wysyłkowej, ich obsługi i realizacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu zawarcia i realizacji umowy, przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym została zawarta umowa sprzedaży. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówień. Odbiorcą Pani/Pana danych będzie dostawca hostingu oraz firmy wysyłkowe, za pośrednictwem których nastąpi dostawa zamówionego towaru, operator płatności online – w przypadku płatności realizowanej za pośrednictwem operatora;b) w celu założenia i prowadzenia konta klienta – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia konta klienta, do czasu rezygnacji z prowadzenia konta. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości założenia konta klienta i składania za jego pośrednictwem zamówień. Odbiorcą Pani/Pana danych będzie dostawca hostingu;c) w celu promocji produktów własnych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – do wniesienia sprzeciwu na otrzymywanie informacji handlowych lub do ustania celu biznesowego. Podanie danych osobowych w celu otrzymywania informacji handlowych jest dobrowolne. Potencjalnymi odbiorcami danych są dostawca hostingu, firma świadcząca na rzecz administratora danych osobowych usługi marketingu, dostawca oprogramowania wykorzystywanego w celu wysyłania informacji handlowych.d) w celu prowadzenia korespondencji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r – zgody osoby, której dane dotyczą, lub – art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – jako cel własny administratora. Podanie danych osobowych w celu prowadzenia korespondencji jest dobrowolne. Potencjalnymi odbiorcami danych są dostawca hostingu.3) Podczas korzystania z naszych stron dane dotyczące klientów zbierane są również automatycznie. Dane te mogą być zbierane w logach systemowych, przez pliki Cookies.4) Informujemy, że od momentu połączenia się użytkownika ze stroną internetową w logach systemowych pojawia się informacja o numerze (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego użytkownika, z którego Klient łączy się ze stroną. Informujemy, że zgodnie z prawem przetwarzane są również dane dotyczące numeru (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego użytkownika oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności użytkownika. Opisane dane przetwarzane są w celach technicznych w celu dostosowania stron internetowych (głównie sklepu internetowego) do potrzeb użytkowników oraz do zbierania ogólnych informacji statystycznych dotyczących funkcjonowania stron internetowych.5) Nasze strony internetowe wykorzystują pliki typu Cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z sklepu internetowego przez użytkownika. Pliki typu Cookies to dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których użytkownik, korzysta z Serwisu, które umożliwiają:a) utrzymanie sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie sklepu internetowego ponownie wpisywać Loginu i Hasła,b) dostosowanie i optymalizację Serwisu do potrzeb Klientów,c) tworzenie statystyk oglądalności podstron sklepu internetowego ,d) personalizację przekazów marketingowych,e) zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania sklepu internetowego.6) Użytkownik, może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do urządzenia użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) użytkownika.7) Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.8) Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszych stronach..9) Odbiorcą danych przetwarzanych poprzez pliki cookies jest Google Inc z siedzibą w USA10) Osoby, których dane dotyczą, posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, natomiast w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu realizacji powyższych praw należy wysłać wiadomość na adres axami@axami.pl11) Osoby, których dane dotyczą posiadają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;12) Państwa aktywność na stronie może być wykorzystana w celu przekazania Państwu sprofilowanej reklamy.
- W celu prowadzenia korespondencji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r – zgody osoby, której dane dotyczą, lub – art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – jako cel własny administratora. Podanie danych osobowych w celu prowadzenia korespondencji jest dobrowolne. Potencjalnymi odbiorcami danych są dostawca hostingu.